Dzięki zastosowanym rozwiązaniom możesz idealnie dopasować program do restauracji do swoich wymagań. Modułowa konstrukcja umożliwia wybranie tych elementów programu gastronomicznego, z których będziesz korzystać w swoim lokalu. W ten sposób konfiguracja systemu będzie odpowiadała Twoim oczekiwaniom i w pełni wykorzysta potencjał Twojego lokalu, a także – co nie jest bez znaczenia – płacisz tylko za te funkcje oprogramowania gastronomicznego, których potrzebujesz.
Moduły - program dla restauracji S4H
S4H KDS
Nowoczesny system pozwalający na komunikację pomiędzy kuchnią a kelnerami. Wszystkie zamówienia są na bieżąco wyświetlane na specjalnym ekranie w kuchni, gdzie kucharz może szybko zmieniać ich status. Dzięki temu rozwiązaniu już żadne zamówienie nie zostanie przeoczone.
S4H CHEF
Nowoczesny system Prosta w obsłudze, okienkowa aplikacja magazynowo-rozliczeniowa posiadająca rozbudowany i zaawansowany system raportowania. Już nigdy nie zabraknie niczego w magazynie, a wszelkie rozliczenia sprawdzisz w jednym miejscu.pozwalający na komunikację pomiędzy kuchnią a kelnerami. Wszystkie zamówienia są na bieżąco wyświetlane na specjalnym ekranie w kuchni, gdzie kucharz może szybko zmieniać ich status. Dzięki temu rozwiązaniu już żadne zamówienie nie zostanie przeoczone.
S4H SORTING
Rejestracja odpadów żywności za pomocą S4H SORTING pozwala dokładnie analizować dane oraz badać możliwe obszary oszczędności. Komunikując dane obsłudze oraz wprowadzając zmiany w kuchni, w pierwszym roku zaoszczędzisz, zmniejszając ilość odpadów do kilkudziesięciu procent.
S4H ONLINE
Oprogramowanie sklepu internetowego Zamow.S4HONLINE to aplikacja webowa, która po zsynchronizowaniu z S4H Chef umożliwia klientom zakładanie konta oraz zamawiania produktów z dostępnego asortymentu. Zamówienie, jakie złoży klient, będzie wyświetlone na ekranie S4H POS i przekazane do realizacji. Oprogramowanie sklepu internetowego Zamow.S4HONLINE polecamy zwłaszcza osobom prowadzącym restauracje i chcącym usprawnić sposób składania zamówień.
S4H LITE
Nowoczesny system pozwalajZnakomite rozwiązanie dla małych punktów gastronomicznych, które chcą szybko rozpocząć sprzedaż za pomocą aplikacji POS. S4H POS Lite zawiera wszystko, co potrzebne w małej sprzedaży gastronomicznej.ący na komunikację pomiędzy kuchnią a kelnerami. Wszystkie zamówienia są na bieżąco wyświetlane na specjalnym ekranie w kuchni, gdzie kucharz może szybko zmieniać ich status. Dzięki temu rozwiązaniu już żadne zamówienie nie zostanie przeoczone.
S4H CATERING
Oprogramowanie dla cateringu od S4H przeznaczone jest między innymi dla firm typu Fit Catering specjalizujących się w dostawie zdrowej żywności na zamówienie. Dzięki kompletnej kalkulacji wszystkich wartości odżywczych klienci są zadowoleni z jakości dostarczanego menu, wyliczenie kosztów pozwala Ci uzyskać zawsze pełny obraz swojego biznesu.
S4H POS
S4H POS to nowoczesne narzędzie pozwalające kelnerowi w wygodny sposób prowadzić rachunki gości. Bogata funkcjonalność programowania klawiszy, szybkie odnajdywanie żądanego towaru, duża ilość obsługiwanych drukarek pozwala spełnić najbardziej wyrafinowane potrzeby klienta.
S4H PROMOCJE
Program automatycznie proponuje dostępne promocje. Jest to idealne narzędzie do cress-sellingu, które zwiększa średnia wartość rachunku. Promocje można planować w czasie i miejscu oraz aktywować i dezaktywować w wybranym czasie.
S4H ONLINE PanelManager
Aplikacja webowa, która synchronizuje się z programem S4H Chef. Za jej pomocą sprawdzisz ostatnią sprzedaż, zakupy, stan magazynów i wiele więcej. Wszystko to na ekranie tabletu, telefonu komórkowego, z dala od lokalu i za pośrednictwem internetu – wystarczy zalogować się w systemie.
S4H MOBILE POS
Dodatkowa aplikacja S4H Mobile POS (bonownik) współpracuje z S4H POS. Optymalizuje czas pracy kelnera oraz skraca czas oczekiwania na zamówione potrawy. Dzięki niej kelner nie musi często podchodzić do oddalonego terminala aby wprowadzić zamówienie. Prześle je bezpośrednio przy kliencie poprzez urządzenie przenośne pracujące w środowisku Windows bezpośrednio do systemu S4H pracującego w restauracji..
S4H CRM
Zarządzanie zasobami. Zintegrowany z wszystkimi modułami systemu S4H program do zarządzania zasobami. Pozwala w sposób zorganizowany planować przebieg różnego rodzaju zadań organizowanych w Twoim obiekcie. S4H CRM pozwala połączyć różnego rodzaju dokumenty (np. dla hotelu – rezerwacje pokoi, planowanie menu, faktury, asygnaty; dla gastronomii – terminarz imprez, planowanie menu, planowanie zamówień, faktury; dla produkcji – rezerwacje dostaw półproduktów, planowanie zaopatrzenia stanowisk w materiały, prognozowanie zaopatrzenia dla zakładu, faktury, asygnaty). Wraz z S4H CRM oprócz powiązania wszelkich dokumentów w jednym miejscu posiadasz zbiór zadań dla Twojego personelu.