Channel Manager systemu hotelowego SIHOT

W pełni dwukierunkowa w trybie on-line współpraca z portalami rezerwacyjnymi i zarządzanie cenami.

Czym jest Channel Manager

Channel Manager to jedno z najnowocześniejszych narzędzi wspomagających pracę użytkownika systemu hotelowego Sihot.PMS. Dzięki niemu możliwa jest współpraca (połączenie) z globalnymi portalami rezerwacyjnymi (tzw. GDS, np. Booking.com, HRS) nie tylko poprzez proste przyjmowanie rezerwacji składanych na tych portalach oraz udostepnienie informacji o dostępności pokoi, ale również pełne zarządzanie z systemu hotelowego Sihot.PMS cenami (revenue management) w zależności od warunków i kryteriów typu obłożenie, długość pobytu, ilość rezerwowanych pokoi itp. (tzw. Yield management).

SIHOT Channel Manager

Elementem, ułatwiającym zarządzanie tym mechanizmem, są specjalne narzędzia w interfejsie użytkownika, które wizualizują sytuację w obiekcie, związaną z bieżącą zajętością/dostępnością pokoi i ich aktualnymi cenami.

System hotelowy Sihot.PMS wykorzystuje mechanizm BAR (Best Available Rate) –najlepszej dostępnej na dany moment ceny.

Oznacza to, ze program hotelowy Sihot.PMS sam „dopasowuje”odpowiednią cenę, analizując założone w polityce revenue kryteria (np. ilość już sprzedanych pokoi), poprzez podwyższenie/obniżenie ceny i zablokowanie wariantów cenowych, których użycie przez użytkownika spowodowałoby potencjalne zmniejszenie przychodów.