Pomyślne Zarządzanie Relacjami z Klientami (CRM) opiera się na łączeniu wielu różnych czynników i procesów roboczych w jedną strategiczną i długoterminową koncepcję. Celem tej koncepcji jest zapewnienie Gościom usług na najwyższym poziomie, a tym samym nawiązanie korzystnych i trwałych relacji. To nie tylko zachęci do bezpośrednich rezerwacji i obniży koszty prowizyjne, ale także poprawi średnie stawki dzienne, dzięki możliwości tworzenia lepszych spersonalizowanych ofert. Moduł SIHOT.CRM zapewnia niezbędne narzędzia programowe do wdrożenia strategii CRM w codziennej pracy Twojego hotelu.
Moduł CRM oprogramowania hotelowego SIHOT
Proste zarządzanie relacjami z klientem.

Funkcje SIHOT.CRM

Strategia marketingowa w programie hotelowym SIHOT
Wiedza o tym, kim są Twoi klienci i czego potrzebują Twoi Goście, jest ważnym krokiem w kierunku udanej strategii marketingowej. Baza danych oprogramowania hotelowego SIHOT zawiera wszystkie dane potrzebne do śledzenia różnych segmentów rynku, pomagając określić segmenty premium i niższe, co z kolei może mieć duży wpływ na strukturę cen w Twoim obiekcie. Komunikacja z Gościem jest ułatwiona dzięki wielu funkcjom, takim jak korespondencja Gości z wykorzystaniem różnych układów i wybór gości dla spersonalizowanych list adresowych.
